Konu
R10 ile Geçen 5 Yılın Ardından....
05-02-2022, 19:33:54
#8
Monster
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizde düşe kalka 16 yıl geçirdik ama profile yansımıyor tabi aralardaki boşluklar nedeniyle 🙂
Nice 5 yıllar daha dilerim.
Çok teşekkürler.