• 04-02-2022, 10:36:27
    #1
    Merhaba iyi günler dilerim dostlar, geçen sene en fazla 400₺ Gelmişti bu sene rekor tazelenmezse 1300₺
    Allah a çok şükür var, biz de ısınalım diye vanaları açıyoruz. Rabbim bu kış şartlarında doğalgazı 30 derecenin üzerine çıkaramayan evinde baddaniyeyle oturan vatandaşlarımızın yardımcısı olsun. Hükümete de vicdan nasip etsin ne diyeyim. Not: geçen aya göre dereceyi bir miktar artırdık fakat neredeyse 2 katı geleceğini tahmin etmiyorduk.

  • 04-02-2022, 10:37:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dur daha elektrik gelcek. Foton gitti
  • 04-02-2022, 10:38:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ban yemeyecek olsak çok güzel cümleler kuracağım ama risk almaya gerek yok...
  • 04-02-2022, 10:38:38
    #4
    HanLue35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dur daha elektrik gelcek. Foton gitti
    Ocak ayı elektrik tüketim bedeli 315₺ geldi
  • 04-02-2022, 10:38:39
    #5
    Asgari ücret 4,250 ₺ gelen doğalaz faturası 1,300₺ Bu maaşa elektrik faturası, Su faturası, telefon, faturası, internet faturası, kira , çocuk masrafı, + temel ihtiyaçlarıda katarsak eksi -10.000 e kadar iniyor.
  • 04-02-2022, 10:39:21
    #6
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ocak ayı elektrik tüketim bedeli 315₺ geldi
    şubat faturasını görmen lazım üstad.
  • 04-02-2022, 10:39:22
    #7
    https://www.youtube.com/watch?v=wEBazEx-Gdc


    Bunu yaparsan olacağı bu !!!!
  • 04-02-2022, 10:40:41
    #8
    www.42ajans.com
    aynı derece 2 aydır derecesi değişmeyen evimde geçen ay 435 ₺ geldi bu ay 1.025 ₺ Geldi. 2 katından bile fazla ediyor
  • 04-02-2022, 10:42:16
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana da 1100 TL Geldi.