Allah a çok şükür var, biz de ısınalım diye vanaları açıyoruz. Rabbim bu kış şartlarında doğalgazı 30 derecenin üzerine çıkaramayan evinde baddaniyeyle oturan vatandaşlarımızın yardımcısı olsun. Hükümete de vicdan nasip etsin ne diyeyim. Not: geçen aya göre dereceyi bir miktar artırdık fakat neredeyse 2 katı geleceğini tahmin etmiyorduk.
Evime 1300₺ Doğalgaz faturası geldi
41
●2.208
- 04-02-2022, 10:36:27Merhaba iyi günler dilerim dostlar, geçen sene en fazla 400₺ Gelmişti bu sene rekor tazelenmezse 1300₺
Allah a çok şükür var, biz de ısınalım diye vanaları açıyoruz. Rabbim bu kış şartlarında doğalgazı 30 derecenin üzerine çıkaramayan evinde baddaniyeyle oturan vatandaşlarımızın yardımcısı olsun. Hükümete de vicdan nasip etsin ne diyeyim. Not: geçen aya göre dereceyi bir miktar artırdık fakat neredeyse 2 katı geleceğini tahmin etmiyorduk.
- 04-02-2022, 10:38:38Ocak ayı elektrik tüketim bedeli 315₺ geldiHanLue35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2022, 10:38:39Asgari ücret 4,250 ₺ gelen doğalaz faturası 1,300₺ Bu maaşa elektrik faturası, Su faturası, telefon, faturası, internet faturası, kira , çocuk masrafı, + temel ihtiyaçlarıda katarsak eksi -10.000 e kadar iniyor.
- 04-02-2022, 10:39:21şubat faturasını görmen lazım üstad.Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2022, 10:39:22
- 04-02-2022, 10:42:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bana da 1100 TL Geldi.