Merhaba iyi günler dilerim dostlar, geçen sene en fazla 400₺ Gelmişti bu sene rekor tazelenmezse 1300₺
Allah a çok şükür var, biz de ısınalım diye vanaları açıyoruz. Rabbim bu kış şartlarında doğalgazı 30 derecenin üzerine çıkaramayan evinde baddaniyeyle oturan vatandaşlarımızın yardımcısı olsun. Hükümete de vicdan nasip etsin ne diyeyim. Not: geçen aya göre dereceyi bir miktar artırdık fakat neredeyse 2 katı geleceğini tahmin etmiyorduk.