• 03-02-2022, 13:28:10
    #37
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayattan kopuk yaşamayın, dışarıda lüks araba dolu ve herkes işadamı falan değil. Memur, çiftçi, öğretmen, amir, esnaf vs...
    Kardeşim ne bu sinir stres, sakin olmayı dene biraz. Dışarıdaki araba dediğin tüik'in sitesinden kontrol et hepsi kayıt altında ülkedeki arabaların yarısı 20 yaş üstü kuş serisi. Tabii siz kendi çevreniz gibi sandığınız için her yeri size göre Türkiye Amerika'ya Almanya'ya 100 falan basıyor. Hatta galaksinin en zengin ülkesi. Sen sakin olmaya çalış, senin hiçbir argümanın tutmaz bu sitede. Burada dışarıya çıkıp bakanlar karın altında eksi 5 derecede 1 lira ucuza ekmek almak için saatlerce ekmek kuyruğunda bekleyenleri görüyor. Yani senin anlayacağın her şey senin çevrendeki gibi güllük gülistanlık değil, sen kafanı yorma bu işlere. Belli ki senin çapından fazla geliyor ülke meseleleri. Sen memur maaşıyla 2 3 trilyonluk arabalara falan bin boş ver gerçek halkın sorunlarını. Onlarla biz ilgileniyoruz.

    Sana tavsiyem biraz sakin olman yönünde olacak. Böyle herkese laf yetiştirmeye çalışırsan Allah korusun stresten mide ağrısı falan yapar. Sağlığın bozulur.
  • 03-02-2022, 13:29:07
    #38
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim ne bu sinir stres, sakin olmayı dene biraz. Dışarıdaki araba dediğin tüik'in sitesinden kontrol et hepsi kayıt altında ülkedeki arabaların yarısı 20 yaş üstü kuş serisi. Tabii siz kendi çevreniz gibi sandığınız için her yeri size göre Türkiye Amerika'ya Almanya'ya 100 falan basıyor. Hatta galaksinin en zengin ülkesi. Sen sakin olmaya çalış, senin hiçbir argümanın tutmaz bu sitede. Burada dışarıya çıkıp bakanlar karın altında eksi 5 derecede 1 lira ucuza ekmek almak için saatlerce ekmek kuyruğunda bekleyenleri görüyor. Yani senin anlayacağın her şey senin çevrendeki gibi güllük gülistanlık değil, sen kafanı yorma bu işlere. Belli ki senin çapından fazla geliyor ülke meseleleri. Sen memur maaşıyla 2 3 trilyonluk arabalara falan bin boş ver gerçek halkın sorunlarını. Onlarla biz ilgileniyoruz.

    Sana tavsiyem biraz sakin olman yönünde olacak. Böyle herkese laf yetiştirmeye çalışırsan Allah korusun stresten mide ağrısı falan yapar. Sağlığın bozulur.
    Gerim gerim gerilen eli ayağı titreyen sensin kardeşim. Benim sülalem rahat
  • 03-02-2022, 13:30:07
    #39
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayattan kopuk yaşamayın, dışarıda lüks araba dolu ve herkes işadamı falan değil. Memur, çiftçi, öğretmen, amir, esnaf vs...
    Hocam içinde bulunduğunuz ortam ve çevrenizde herkesin durumu iyi olabilir buna lafım yok lakin Türkiye sadece sizin çevrenizden ibaret değildir. Ülkemizin genel durumunu sizin veya benim bakış açıma göre değil Devletimizin Verdiği Resmi verilere göre bakalım

    Ülkemizde 7.8 Milyon Kişi Gss primi ödeyemediği için Devletimiz Karşılıyor yani bu insanların kazancı asgari ücretin 3 te 1 inden az yani 1192 liradan az kazanıyor ki bu rakamın 18 yaş üstünü kapsadığını gözden çıkarmayalım üstüne buna emeklilerimizide çıkaralım 18-55 arası 50 milyona yakın vatandaşımız var bunun içinde öğrenci olanları vs katalım düz hesapla 18-55 yaş arasında çalışma gücü yüksek olan kesimde %15-20 si aylık 150 lira olan gss primini ödeyemiyor.

    150 dediğimiz rakam günlük 5 liraya tekabül eder demekki bu başvuran insanlarımız devletimize başvurdu gerekli merciler başvuranlarının beyanlarının doğru olduğunu teyit etti ve devletimiz prim borcunu ödedi.

    Anlamadığım bir konuda şu neden asgari ücret baz alınıyor Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlarının layık olduğu oran 4250 liramıdır siz bile asgari ücreti baz alıyorsanız bu maaşın genel kabul gördüğü bir durum olduğu ortaya çıkar yaşınızı bilmiyorum lakin bundan 20-25 yıl önce toplumun %95 i asgari ücretin ne kadar olduğunu bilmezdi. Resmi bir rakamdan ibaret olan bir sayıydı zira şimdi ise asgari ücretin ne kadar olacağı ülkemizin birinci gündem maddesi oluyor. Yazık gerçekten ülkemizin vatandaşına reva görülen maaşa bakın
  • 03-02-2022, 13:32:00
    #40
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerim gerim gerilen eli ayağı titreyen sensin kardeşim. Benim sülalem rahat
    Kardeşim hepinizin sülalesinin rahat olduğunu yıllardır biliyoruz biz sen kafanı yorma bu işlere (: ben sakinim valla, sülalem rahat değil ama sakinim. Ekşi yemedim ki midem ağrısın (: ama görüyorum ki sen biraz sinirden zıplamaya başlıyorsun. Ben senin iyiliiğin için söylüyorum, biraz sükunet biraz sakinlik iyi gelecek sana. Bu kadar zorlama kendini.
  • 03-02-2022, 13:32:37
    #41
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim hepinizin sülalesinin rahat olduğunu yıllardır biliyoruz biz sen kafanı yorma bu işlere (: ben sakinim valla, sülalem rahat değil ama sakinim. Ekşi yemedim ki midem ağrısın (: ama görüyorum ki sen biraz sinirden zıplamaya başlıyorsun. Ben senin iyiliiğin için söylüyorum, biraz sükunet biraz sakinlik iyi gelecek sana. Bu kadar zorlama kendini.
    Yoo valla kuş gibiyim
  • 03-02-2022, 13:38:38
    #42
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoo valla kuş gibiyim
    Yok yok ben anlarım sende çok büyük stres var, geceleri uykun bile kaçıyor senin. Sakin ol dostum.
  • 03-02-2022, 13:39:09
    #43
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yok ben anlarım sende çok büyük stres var, geceleri uykun bile kaçıyor senin. Sakin ol dostum.
    Anlıyorum
  • 03-02-2022, 13:40:58
    #44
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlıyorum
    Böyle böyle anlatıcaz size her şeyi daha yeni başlıyoruz
  • 03-02-2022, 13:43:01
    #45
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle böyle anlatıcaz size her şeyi daha yeni başlıyoruz
    Süpersin