Kardeşim ne bu sinir stres, sakin olmayı dene biraz. Dışarıdaki araba dediğin tüik'in sitesinden kontrol et hepsi kayıt altında ülkedeki arabaların yarısı 20 yaş üstü kuş serisi. Tabii siz kendi çevreniz gibi sandığınız için her yeri size göre Türkiye Amerika'ya Almanya'ya 100 falan basıyor. Hatta galaksinin en zengin ülkesi. Sen sakin olmaya çalış, senin hiçbir argümanın tutmaz bu sitede. Burada dışarıya çıkıp bakanlar karın altında eksi 5 derecede 1 lira ucuza ekmek almak için saatlerce ekmek kuyruğunda bekleyenleri görüyor. Yani senin anlayacağın her şey senin çevrendeki gibi güllük gülistanlık değil, sen kafanı yorma bu işlere. Belli ki senin çapından fazla geliyor ülke meseleleri. Sen memur maaşıyla 2 3 trilyonluk arabalara falan bin boş ver gerçek halkın sorunlarını. Onlarla biz ilgileniyoruz.
Sana tavsiyem biraz sakin olman yönünde olacak. Böyle herkese laf yetiştirmeye çalışırsan Allah korusun stresten mide ağrısı falan yapar. Sağlığın bozulur.
Gerim gerim gerilen eli ayağı titreyen sensin kardeşim. Benim sülalem rahat