• 02-02-2022, 20:41:50
    #28
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    Kutupesmeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ZAM'lara yetişemiyoruz....
    Hocam vizede ödemek kakıyor 😂
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kıtlıkta tek ev için 2 ev kirası öder olduk şaka maka.
    Yakında 3 ev kirasına çıkar hocam iyi günler 😀
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ay şirkete gelen 23.800'lük fatura bu ay 52.400 TL geldi
    Hocam geçmiş olsun kalbime bir şeyler oldu 😂
  • 03-02-2022, 01:39:03
    #30
    Hocam reis 2002'den önce elektrik yoktu diyordu bugün. 2002 öncesi elektrik faturalarının iadesini yasal faiziyle birlikte alıp dengeleyebiliriz bence 😀
  • 03-02-2022, 05:07:20
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siyaset yapmak istemem ama bu artık ülkenin en büyük sorunu haline geldi. Bu demek oluyor ki yönetenler birşeyleri yanlış yapıyor. işini kötü yapan birinin yaptığı işten kötü bir ürün çıkar. Demek ki kötü yapıyorlar ve bu durumun zararını maalesef ki halk çekiyor. Bunları söylemek siyaset değil doğruları konuşmaktır. Kötü bir yazılımcı, sanayici veya pastaneci olduğunda "bunun yaptığı kötü oluyor" diyorsak devleti idare etme yetkisi kimdeyse onunda yaptığı işe kötü deme hakkımız var. İşte ne yazık ki diğer mesleklerde ki gibi kötü işin bedelini kendileri ödemiyor bu meslekte. Halk gittikçe eziliyor ve çok kötü bir yere varır bunun sonu (umarım ki varmaz).
  • 03-02-2022, 09:31:33
    #32
    Halkın seçimi bu şekilde..Demokrasiye saygı duymak lazım..
  • 03-02-2022, 09:39:10
    #33
    belli bir kwat sınırını geçince ultra zamlı geliyor galiba
  • 03-02-2022, 09:41:58
    #34
    Dükkan kiram 1300 TL, elektrik faturam 1367 TL geldi. Söyleyeceklerim bu kadar.
  • 03-02-2022, 10:40:26
    #35
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda seoes rumuzlu bir üye var 2 gündür ülkede her şey çok iyi fiyatlar düşüyor diye konular açıyor gönderin ona ödesin faturayı.
    Tek amacı dezenformasyon olan bu tipe hala bi el atan yönetici çıkmaması enteresan. Her şeyi admin'den beklememek lazım..
    • Elazığlı168
    • PaLaCoRDa
    • Olgun Medya
    Elazığlı168, PaLaCoRDa ve Olgun Medya bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 03-02-2022, 10:49:35
    #36
    Maalesef millet zamlardan belini doğrultamıyor. Ev kirası ile yarışacak elektrik faturası. Bir yanlışlık yok zam + belli bir kilo watt'ı aşarsan ekstra zamdan dolayı o kadar yüksek.