• 02-02-2022, 17:33:14
    #91
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evcil hayvanıdır belki
    Hocam "hayvan olsa sevilmez" yazmayı unutmuşum şimdi yazdım
  • 02-02-2022, 18:15:38
    #92
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar başımdan geçen bir olayı sizlere anlatmak ve abilerimden kardeşlerimden fikirlerini almak istiyorum.
    Sürekli konuştuğumuz bir kız var. Her akşam arar; n'apıyorsun, günün geçti gibi sorular sorarak konuşuruz ama kız çok fazla egoist. Neyse, bende 1 aydır bir akşam çıkalım konuşalım dedim sürekli bakarız diyen kız dün olur dedi. Balıkesir'de yeni açılan bir pastane var oraya gidelim mi dedi tamam dedim akşam kızı aldım oraya gittik. Otururken bu sürekli telefondaydı ve bir arkadaşım daha gelse sana ayıp olur mu dedi bende; sorun olmaz gelebilir dedim ki keşke gelmesin deseydim. Gelen kişi; erkek arkadaşı/sevgilisiymiş meğer. Arkadaş geldi, bir görseniz dilenci olsa para vermezsiniz, yağmurlu hava da su verilmeyecek bir tip; dövmeli (göğsünde canım anam yazıyor (gösterdi manyak) ), nike sponsoru, elinde tesbih ve sürekli "nabbuuunnn leeen" diyen veya 50 kuruş ver len tırrek tipinde biri. Gittiğimiz mekanda elit bir mekan. Bu arkadaş geldi oturdu ve kıza herkesin içinde çemkirmeye başladı; sürekli kıza bağırıyor ve sesini yükseltiyor; yapamazsın, edemezsin, bize öyle şeyler ters deyip duruyor. Zaten bu gelince masaya oturunca yaptığı ve yapacağı (inş canım yaparsın) muhabbeti konuştu. Yok efendim erkek adam emanetsiz dolaşmaz, bu yeni nesili ben anlamıyorum vs...

    Dün akşam buluşmadan ayrıldıktan sonra beni aradı; işte sence erkek arkadaşım nasıl? Çevresi çok geniş biri, beni seviyor gibi söylemlerde bulundu. Bende hayırlısı olsun diyerek konuyu kapattım ve kıza bir daha yazmadım, mesaj dahi atmadım.

    Arkadaşlar buraya da yazmak istedim lütfen yanlış anlamayın, biraz morellerim bozuk yani...
    Yerinde olsam kızla iletişimi derhal keserdim. O koşsun senin peşinde.
  • 02-02-2022, 18:45:15
    #93
    Kardeşim bu kızlara hiç güven olmuyor sana ilgi duyar gibi davranıp ardından senin olaya dönen sonuçlar çıkabiliyor. Aslında daha önceden neden sana anlatmadı veya konusu açılmadı onuda anlamadım. Anlüüün mü beni
  • 02-02-2022, 18:52:13
    #94
    Olay gerçek mi, ironi mi anlayamadım.
  • 02-02-2022, 18:55:58
    #95
    Aynı hikayeleri çoğumuz yaşamışızdır. Başıma gelen bir benzer olay:

    Bir kız arkadaşım baya da bir guzel bir cafede denk geldik konuşmalar başladı fakat konuştukça dışının güzelliği ile içinin bomb*k oluşunun birbirine ne kadar uzak olmasını seyrediyordum. Serseri tipli erkeklerle başının belada olduğunu ondan nefret ettiğini söylesede bir okadar böyle tipli erkekleri kendi isteğiyle gittiğini anlıyordum. ilgisini bana çekecek şekilde konu açtığımda ne kadar maaş alıyorsun 10 bin alıyor musun gibi karaktere kalbe önem vermekten çok para pul serserilik aradığını gördüm. Bu kızlardan direk uzak durun. Bunlarla hiçbirşeyi paylaşamazsınız. 1 dk niz bile ziyandır. Akıllar bir havada burun dik. Etrafinda dönen olaylardan bir haber. Hatta fırsat elindeyken sağlam bir s*** çekmenizde fayda var ne mal olduğunu anlasin. Tabi bu kızların bu hale gelmesinde ailesinin payı çok. Evlenirseniz ailesiyle de evlenmiş olcaksınız . Çöplük bir hayat.

    Hiç üzülmene gerek yok kardeşim. Kazanın ufagini atlatmışsın.
  • 02-02-2022, 20:26:03
    #96
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardan beri şunu söylerim bir kızın erkek arkadaşı olmaz erkek onunla sevgili olmak için konuşuyordur ateşle barut hesabı ama bazen anlamıyorlar erkeklerde dümenden buda benim kız arkadaşım sevgilim değil bırak kime anlatıyorsun

    hocam siz siz olun erkek arkadaşım var diyen kızlardan uzak durun sonra o arkadaşlıklar başka yere evriliyor birde kızın erkek arkadaşı olmayın sevgilisi olun sonra platonik oluyor

    o kıza yazma daha başka kızlar bak instagram çevreden filan
    Şahsen bu düşüncenize katılmıyorum hocam üniversite 2.sınıf öğrencisiyim lise 1'den beridir konuştuğum kız arkadaşım var ve sürekli konuşuruz ederiz bazen olur ki 2 saat 3 saat konuştuğumuz olur kardeş gibiyiz herkes bir olmuyor ivedilikle bu algıdan çıkmanız gerektiğini düşünüyorum
  • 02-02-2022, 21:42:19
    #97
    R10 Sigortacısı
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar başımdan geçen bir olayı sizlere anlatmak ve abilerimden kardeşlerimden fikirlerini almak istiyorum.
    Sürekli konuştuğumuz bir kız var. Her akşam arar; n'apıyorsun, günün geçti gibi sorular sorarak konuşuruz ama kız çok fazla egoist. Neyse, bende 1 aydır bir akşam çıkalım konuşalım dedim sürekli bakarız diyen kız dün olur dedi. Balıkesir'de yeni açılan bir pastane var oraya gidelim mi dedi tamam dedim akşam kızı aldım oraya gittik. Otururken bu sürekli telefondaydı ve bir arkadaşım daha gelse sana ayıp olur mu dedi bende; sorun olmaz gelebilir dedim ki keşke gelmesin deseydim. Gelen kişi; erkek arkadaşı/sevgilisiymiş meğer. Arkadaş geldi, bir görseniz dilenci olsa para vermezsiniz, yağmurlu hava da su verilmeyecek bir tip; dövmeli (göğsünde canım anam yazıyor (gösterdi manyak) ), nike sponsoru, elinde tesbih ve sürekli "nabbuuunnn leeen" diyen veya 50 kuruş ver len tırrek tipinde biri. Gittiğimiz mekanda elit bir mekan. Bu arkadaş geldi oturdu ve kıza herkesin içinde çemkirmeye başladı; sürekli kıza bağırıyor ve sesini yükseltiyor; yapamazsın, edemezsin, bize öyle şeyler ters deyip duruyor. Zaten bu gelince masaya oturunca yaptığı ve yapacağı (inş canım yaparsın) muhabbeti konuştu. Yok efendim erkek adam emanetsiz dolaşmaz, bu yeni nesili ben anlamıyorum vs...

    Dün akşam buluşmadan ayrıldıktan sonra beni aradı; işte sence erkek arkadaşım nasıl? Çevresi çok geniş biri, beni seviyor gibi söylemlerde bulundu. Bende hayırlısı olsun diyerek konuyu kapattım ve kıza bir daha yazmadım, mesaj dahi atmadım.

    Arkadaşlar buraya da yazmak istedim lütfen yanlış anlamayın, biraz morellerim bozuk yani...
    Ben olsam kıza hak ettiğini bulmuşsun bence derdim. Sençn yaptığın gibi asla da konuşmazdım
  • 02-02-2022, 21:45:04
    #98
    Üyeliği durduruldu
    olurda efkarlanırsan diye yolluyorum...


    https://www.youtube.com/watch?v=Z1En0XtiTUE
  • 02-02-2022, 22:29:59
    #99
    O kız ile bir yol alınmaz. Öyle birini seçerek zaten kendine saygısını yitirmiş hiç üzülmeden yoluna bak hocam