DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardan beri şunu söylerim bir kızın erkek arkadaşı olmaz erkek onunla sevgili olmak için konuşuyordur ateşle barut hesabı ama bazen anlamıyorlar erkeklerde dümenden buda benim kız arkadaşım sevgilim değil bırak kime anlatıyorsun

hocam siz siz olun erkek arkadaşım var diyen kızlardan uzak durun sonra o arkadaşlıklar başka yere evriliyor birde kızın erkek arkadaşı olmayın sevgilisi olun sonra platonik oluyor

o kıza yazma daha başka kızlar bak instagram çevreden filan
Şahsen bu düşüncenize katılmıyorum hocam üniversite 2.sınıf öğrencisiyim lise 1'den beridir konuştuğum kız arkadaşım var ve sürekli konuşuruz ederiz bazen olur ki 2 saat 3 saat konuştuğumuz olur kardeş gibiyiz herkes bir olmuyor ivedilikle bu algıdan çıkmanız gerektiğini düşünüyorum