Aynı hikayeleri çoğumuz yaşamışızdır. Başıma gelen bir benzer olay:
Bir kız arkadaşım baya da bir guzel bir cafede denk geldik konuşmalar başladı fakat konuştukça dışının güzelliği ile içinin bomb*k oluşunun birbirine ne kadar uzak olmasını seyrediyordum. Serseri tipli erkeklerle başının belada olduğunu ondan nefret ettiğini söylesede bir okadar böyle tipli erkekleri kendi isteğiyle gittiğini anlıyordum. ilgisini bana çekecek şekilde konu açtığımda ne kadar maaş alıyorsun 10 bin alıyor musun gibi karaktere kalbe önem vermekten çok para pul serserilik aradığını gördüm. Bu kızlardan direk uzak durun. Bunlarla hiçbirşeyi paylaşamazsınız. 1 dk niz bile ziyandır. Akıllar bir havada burun dik. Etrafinda dönen olaylardan bir haber. Hatta fırsat elindeyken sağlam bir s*** çekmenizde fayda var ne mal olduğunu anlasin. Tabi bu kızların bu hale gelmesinde ailesinin payı çok. Evlenirseniz ailesiyle de evlenmiş olcaksınız . Çöplük bir hayat.
Hiç üzülmene gerek yok kardeşim. Kazanın ufagini atlatmışsın.