• 02-02-2022, 11:36:55
    #55
    Bu kekomançero sevgilisinin erkek arkadaşıyla kafede oturmasına nasıl razı gelmiş onu anlayamadım. Kızdan koşarak uzaklaşman senin için en doğrusu olur.
  • 02-02-2022, 11:38:39
    #56
    Bence kız kararsız. Israr etmeni bekliyor. Ama ısrar etme. O sana gelecektir..
  • 02-02-2022, 11:44:56
    #57
    Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kekomançero sevgilisinin erkek arkadaşıyla kafede oturmasına nasıl razı gelmiş onu anlayamadım. Kızdan koşarak uzaklaşman senin için en doğrusu olur.


    ravenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kız kararsız. Israr etmeni bekliyor. Ama ısrar etme. O sana gelecektir..
    Dünkü yaşadıklarımdan sonra kızdan uzaklaşmaya karar verdim hocam
  • 02-02-2022, 11:45:23
    #58
    @Fleion; ve @DenqeSiz; Hocama Birebir katılıyorum hocam. Bak kardeşim ikinci bir EYŞAN vakası yaşatma bize boş ver, Gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun. vardır bunda da bir hayır, Sen kendine değer ver yeterli unutma senden bir tane daha yok olmayacak da... sen dik duruşunu bozma gelen gelir zaten. vesselam
  • 02-02-2022, 11:46:22
    #59
    DemirHF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Fleion; ve @DenqeSiz; Hocama Birebir katılıyorum hocam. Bak kardeşim ikinci bir EYŞAN vakası yaşatma bize boş ver, Gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun. vardır bunda da bir hayır, Sen kendine değer ver yeterli unutma senden bir tane daha yok olmayacak da... sen dik duruşunu bozma gelen gelir zaten. vesselam
    Aman hocam kızdan uzaklaşıyorum zaten yeter dünkü yaşadıklarım
  • 02-02-2022, 11:53:55
    #60
    Sa**ma.. Anlamsız. İyi ki de çıkmamışsın, o kızdan bir hayır gelmez. Net bak, net...!
  • 02-02-2022, 11:54:01
    #61
    Bi kızdan hoşlanıyorsanız direk tanışma esnasında belli edin ve sevgilisi olup olmadığını sorun.
    Kızlarında erkek arkadaşları da olabilir kabul edin bunu ayrıca...
  • 02-02-2022, 12:01:01
    #62
    pasa ben asık olan bır ınsan değıldım kuzene asık olmus ıdım 2016 da sosyal medya sadece facebook ıbartııı onada r10 gırmekden pek gırmeyen bır ınsan dım hatta hıç foto kullnmıyorudm asık olana kadar 1 yıl sonra açıldım abı dıye reddedı 3 ay sonra akrabalık bağı ortak kuznım ben metroda çalışıyordum bqnq bılet sordu
    dunya basıma yıkılmısdı ama sorun ne bılıyormusun sevgılısı vardı
    bu benden 7 yas kucukdu kendımı kucuk dıye kurtarmak sıtedım olmayınca açılmısdım
    bu geldı ortak kuzen ve dede gıtmek yerıne bızde kaldı kardesım ve ortak kuzen sızın p dedı serserı takılan cınsden
    neyse ıntaaharı bıle dusundum artık ben namaz kılan bırıyım o açık ıdı
    bır sene sonra tekrar annesı ıle geldı
    uzatmıyayım gecen ıssız kaldığımda ıssızlık maası az dıye enıstenın ve kuzenlerın yanında amelık yaptım evıne de gıttım hıç yuzunu gormedım çıkıp hosgeldın falan bıle demezmı ınsan o kadar kalbımı kırdı bu arada ben normal ınsanlar gıbı hayatımda sev yapan bır ınsan değılım yas 31 olacak austosta bunlar gıbıler yuzunden hayattan soğuyor ınsan
    bu arada soyal medyada baska kıza yazarak atlatabılıyorsun bırı olmazsa dıerı olmazsa otekı boş ver unutuyor ınsan
    bak ben ne halden dondum
    Allah cc hayırlısını versın
  • 02-02-2022, 12:01:24
    #63
    + Aşkım ben ayrılmak istiyorum?
    - Kaça


    https://www.youtube.com/watch?v=8f9yIoMIkpw