@Fleion; ve
@DenqeSiz; Hocama Birebir katılıyorum hocam.

Bak kardeşim ikinci bir EYŞAN vakası yaşatma bize

boş ver, Gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun. vardır bunda da bir hayır, Sen kendine değer ver yeterli unutma senden bir tane daha yok olmayacak da... sen dik duruşunu bozma gelen gelir zaten. vesselam