pasa ben asık olan bır ınsan değıldım kuzene asık olmus ıdım 2016 da sosyal medya sadece facebook ıbartııı onada r10 gırmekden pek gırmeyen bır ınsan dım hatta hıç foto kullnmıyorudm asık olana kadar 1 yıl sonra açıldım abı dıye reddedı 3 ay sonra akrabalık bağı ortak kuznım ben metroda çalışıyordum bqnq bılet sordu
dunya basıma yıkılmısdı ama sorun ne bılıyormusun sevgılısı vardı
bu benden 7 yas kucukdu kendımı kucuk dıye kurtarmak sıtedım olmayınca açılmısdım
bu geldı ortak kuzen ve dede gıtmek yerıne bızde kaldı kardesım ve ortak kuzen sızın p dedı serserı takılan cınsden
neyse ıntaaharı bıle dusundum artık ben namaz kılan bırıyım o açık ıdı
bır sene sonra tekrar annesı ıle geldı
uzatmıyayım gecen ıssız kaldığımda ıssızlık maası az dıye enıstenın ve kuzenlerın yanında amelık yaptım evıne de gıttım hıç yuzunu gormedım çıkıp hosgeldın falan bıle demezmı ınsan o kadar kalbımı kırdı bu arada ben normal ınsanlar gıbı hayatımda sev yapan bır ınsan değılım yas 31 olacak austosta bunlar gıbıler yuzunden hayattan soğuyor ınsan
bu arada soyal medyada baska kıza yazarak atlatabılıyorsun bırı olmazsa dıerı olmazsa otekı boş ver unutuyor ınsan
bak ben ne halden dondum
Allah cc hayırlısını versın