Sevdiğim kız, erkek arkadaşıyla geldi :/
133
●7.048
- 02-02-2022, 11:44:56Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dünkü yaşadıklarımdan sonra kızdan uzaklaşmaya karar verdim hocamravenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-02-2022, 11:45:23@Fleion; ve @DenqeSiz; Hocama Birebir katılıyorum hocam.
Bak kardeşim ikinci bir EYŞAN vakası yaşatma bize
boş ver, Gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun. vardır bunda da bir hayır, Sen kendine değer ver yeterli unutma senden bir tane daha yok olmayacak da... sen dik duruşunu bozma gelen gelir zaten. vesselam
- 02-02-2022, 11:46:22Aman hocam kızdan uzaklaşıyorum zaten yeter dünkü yaşadıklarımDemirHF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2022, 12:01:01pasa ben asık olan bır ınsan değıldım kuzene asık olmus ıdım 2016 da sosyal medya sadece facebook ıbartııı onada r10 gırmekden pek gırmeyen bır ınsan dım hatta hıç foto kullnmıyorudm asık olana kadar 1 yıl sonra açıldım abı dıye reddedı 3 ay sonra akrabalık bağı ortak kuznım ben metroda çalışıyordum bqnq bılet sordu
dunya basıma yıkılmısdı ama sorun ne bılıyormusun sevgılısı vardı
bu benden 7 yas kucukdu kendımı kucuk dıye kurtarmak sıtedım olmayınca açılmısdım
bu geldı ortak kuzen ve dede gıtmek yerıne bızde kaldı kardesım ve ortak kuzen sızın p dedı serserı takılan cınsden
neyse ıntaaharı bıle dusundum artık ben namaz kılan bırıyım o açık ıdı
bır sene sonra tekrar annesı ıle geldı
uzatmıyayım gecen ıssız kaldığımda ıssızlık maası az dıye enıstenın ve kuzenlerın yanında amelık yaptım evıne de gıttım hıç yuzunu gormedım çıkıp hosgeldın falan bıle demezmı ınsan o kadar kalbımı kırdı bu arada ben normal ınsanlar gıbı hayatımda sev yapan bır ınsan değılım yas 31 olacak austosta bunlar gıbıler yuzunden hayattan soğuyor ınsan
bu arada soyal medyada baska kıza yazarak atlatabılıyorsun bırı olmazsa dıerı olmazsa otekı boş ver unutuyor ınsan
bak ben ne halden dondum
Allah cc hayırlısını versın - 02-02-2022, 12:01:24

Bak kardeşim ikinci bir EYŞAN vakası yaşatma bize
boş ver, Gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun. vardır bunda da bir hayır, Sen kendine değer ver yeterli unutma senden bir tane daha yok olmayacak da... sen dik duruşunu bozma gelen gelir zaten. vesselam