• 02-02-2022, 09:29:26
    #19
    Herkes hak ettiğini yaşar,boşver gitsin.
  • 02-02-2022, 09:30:11
    #20
    Hocam çok kötü bi durum benimde başıma bi olay geldi madem konu açıldı ekleyim
    Bir akşam kız arkadaşım ile konuşuyoruz instagram dan birden bi fotoğraf atıp aşkım teşekkür ederim flen dedi bi kolye gelmiş buna afallafım resmen sonra dedim ben göndermedim ama vs vs konuyu değiştirmeye çalıştı anneme gelmiş flen flen o günden sonra zaten eskisi gibi olamadık sonra ayrıldık bitti
  • 02-02-2022, 09:31:28
    #21
    Eskiden bu tarz olay benimde başıma gelmişti. Yaptığını yaptım sustum ve sevgilin ile sonsuz mutluluklar dedim.
    1 ay sonra pişmanım diye geldi. Bende bulursun tekrar belalı bir tip diyerek sonsuza kadar engelledim

    Kızlarda anlamadığım durum bu işte belalı tiplerle neden sevgili olurlar. Ortam için mi çevre için mi bilmiyorum
  • 02-02-2022, 09:35:12
    #22
    Bende mutluluklar dileyerek telefonla dün son kez konuştum hocam. Tekrar buluşalım hep beraber üçümüz bir şey yapalım vs. dedi. Bende işler dolayısıyla pek uygun olamıyorum siz takılın dedim ve son konuşmamızdı. Sadece bir hevesti arkadaşlar, kursağımızda kaldı diyelim
  • 02-02-2022, 09:39:26
    #23
    Hemen o kızdan uzak durun ve senden hoşlanıyorum ondan ayrıldım vs derse bile sakın aklınızdan bile geçirmeyin ona bir şans vermeyi, Bu tip insanlar hakettiklerini gerçekten yaşıyorlar.
  • 02-02-2022, 09:42:45
    #25
    Balıkesirin kekolarıyla takılan kızdan hayır gelmez heryerden engelle gitsin.
  • 02-02-2022, 09:42:53
    #26
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen o kızdan uzak durun ve senden hoşlanıyorum ondan ayrıldım vs derse bile sakın aklınızdan bile geçirmeyin ona bir şans vermeyi, Bu tip insanlar hakettiklerini gerçekten yaşıyorlar.
    Onun planını çok iyi biliyorum hocam. Emre yedek konumunda dursun her ihtiyacımda onu arar, gerekirse onunla sevgili olurum pozisyonunda duruyor ve bunu nereden biliyorsunuz demeyin arkadaşlarınla da konuştum
    Hak ettiğini zaten yaşayacak hocam, normal de ufak bir bağır hemen çemkirir niye bağırıyon rezil ediyon beni diye ama dün erkek arkadaşı herkesin içinde kıza demediğini bırakmadı, sesini çıkartmadı kız; canım benim yaa sinirlendin mi sen özür dilerim dedi sadece
  • 02-02-2022, 09:43:01
    #27
    Kızdır o, albız olur aklını çeler sonra bir bakmışsın aşık olmuşsun, takmış tasmayı gezdiriyor seni, sevmek Izdırap olur hocam, boş verin.