Eskiden bu tarz olay benimde başıma gelmişti. Yaptığını yaptım sustum ve sevgilin ile sonsuz mutluluklar dedim.
1 ay sonra pişmanım diye geldi. Bende bulursun tekrar belalı bir tip diyerek sonsuza kadar engelledim
Kızlarda anlamadığım durum bu işte belalı tiplerle neden sevgili olurlar. Ortam için mi çevre için mi bilmiyorum