Bende mutluluklar dileyerek telefonla dün son kez konuştum hocam. Tekrar buluşalım hep beraber üçümüz bir şey yapalım vs. dedi. Bende işler dolayısıyla pek uygun olamıyorum siz takılın dedim ve son konuşmamızdı. Sadece bir hevesti arkadaşlar, kursağımızda kaldı diyelim