• 01-02-2022, 01:50:28
    #28
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayıt ettim gayışş
  • 01-02-2022, 01:51:32
    #29
    iyisite.NET
    iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki niye panda hocam
    Gece gece kahkaha attırdın bana hocam yaa.

    Hele ki, o profil resmi ile "benimki niye panda hocam" yazısını okumak ayrı bir güldürdü.

    Profil ve soru uyumluluğu, şaşıran bir sincap (sincap o değil mi ? )

    Çünküü pandaları çok seviyorum
  • 01-02-2022, 01:55:44
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal Plus`a yaparken ellerim titredi, lakin ben de beğenmedim.
    @Peace;


    @berateren;


    @Bilisimworld;


    @Rascoe;


    @Kaiross;
    Eywallah sağolasın eline sağlık
  • 01-02-2022, 02:01:42
    #31
    hazır şablonlar mı
  • 01-02-2022, 02:13:25
    #32
    benim hiç avatarım olmadı
  • 01-02-2022, 02:16:18
    #33
    Peki neden bize yok?(!)

    Elinize sağlık hocam güzel olmuş
  • 01-02-2022, 02:35:51
    #34
    iyisite.NET
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim hiç avatarım olmadı
    Hocam sizi nick, avatar vs. bana hiç birşey çağrıştırmadı. o yüzden böyle yıldızlı mıldızlı birşeyler yaptım. Helal edin.


    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki neden bize yok?(!)

    Elinize sağlık hocam güzel olmuş
    Çok teşekkür ediyorum hocam, kıymetli zamanınızı ayırıp yorum yaptığınız ve özellikle (!) bunun için, size de bir avatar yapmak geldi içimden.
    Ve son avatarı yapıyorum.




    Çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü hepinizden özür diliyorum.
    Grafikler bu konuyu görünce kör oldu.
  • 01-02-2022, 10:51:26
    #35
    Teşekkür ederim hocam 🙏🙏
  • 01-02-2022, 19:30:16
    #36
    bizi düşünen olur mu zaten...