iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimki niye panda hocam
Gece gece kahkaha attırdın bana hocam yaa.

Hele ki, o profil resmi ile "benimki niye panda hocam" yazısını okumak ayrı bir güldürdü.

Profil ve soru uyumluluğu, şaşıran bir sincap (sincap o değil mi ? )

Çünküü pandaları çok seviyorum