HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim hiç avatarım olmadı
Hocam sizi nick, avatar vs. bana hiç birşey çağrıştırmadı. o yüzden böyle yıldızlı mıldızlı birşeyler yaptım. Helal edin.


Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki neden bize yok?(!)

Elinize sağlık hocam güzel olmuş
Çok teşekkür ediyorum hocam, kıymetli zamanınızı ayırıp yorum yaptığınız ve özellikle (!) bunun için, size de bir avatar yapmak geldi içimden.
Ve son avatarı yapıyorum.




Çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü hepinizden özür diliyorum.
Grafikler bu konuyu görünce kör oldu.