Neyse aradan resmen 2 yıl geçmiş, özelden biri bana ulaştı. Bu çocuk beni unutmamış, artık numaram da gizli olunca forumdan biri aracılığıyla yine numaramı aldı. 2020'de o parayı yollarken borç olarak aldığını kesin geri ödeyeceğini söylemişti. Nitekim öyle de yaptı sınava girmiş, üniversiteyi kazanmış hatta şu an biyoteknoloji 2. sınıf öğrencisiymiş.
İyiliği unuttum ama iyilik beni unutmamış. O geleceğini düzeltti, benden borç aldığı parayı bana geri ödedi. O para bugün başka faydalı iş için yine dolaşıma girdi. Kaybetmekten korkmadığınız paraları verin, size geri dönmesini beklemeden verin, bir gün gerçekten size dönebiliyor.
Ne bileyim sizinle paylaşmak istedim.



benimde bir çok alacağım var iş yaptım fakat mesajıma dönüş yapmayan bi ton kişi var