• 31-01-2022, 04:27:14
    #1
    Bingöl'de oturuyorum ancak burayı bile salladı kısa sürdü ama Elazığ karakoçan Okçular'da 4.8 büyüklüğünde deprem olmuş. Umarım can kaybı ve yaralı yoktur 🙏🙏 Bu kış günü Allah yar ve yardımcıları olsun.
  • 31-01-2022, 09:22:22
    #2
    Ben Uyuyordum da Hissetmedim Çok Şükür. Bu Sıralar Türkiye de Deprem Çoğaldı. Allah Yardımcımız Olsun.