Geçmiş olsun Elazığ yine deprem oldu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geçmiş olsun Elazığ yine deprem oldu
1
●
368
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Geçmiş olsun Elazığ yine deprem oldu
31-01-2022, 04:27:14
#1
Onebenet
Bingöl'de oturuyorum ancak burayı bile salladı kısa sürdü ama Elazığ karakoçan Okçular'da 4.8 büyüklüğünde deprem olmuş. Umarım can kaybı ve yaralı yoktur 🙏🙏 Bu kış günü Allah yar ve yardımcıları olsun.
31-01-2022, 09:22:22
#2
KadiRJN
Ben Uyuyordum da Hissetmedim Çok Şükür. Bu Sıralar Türkiye de Deprem Çoğaldı. Allah Yardımcımız Olsun.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler