Konu
Geçmiş olsun Elazığ yine deprem oldu
31-01-2022, 04:27:14
#1
Onebenet
Bingöl'de oturuyorum ancak burayı bile salladı kısa sürdü ama Elazığ karakoçan Okçular'da 4.8 büyüklüğünde deprem olmuş. Umarım can kaybı ve yaralı yoktur 🙏🙏 Bu kış günü Allah yar ve yardımcıları olsun.