• 31-01-2022, 04:51:09
    #28
    sad story...
    • ZFC
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2022, 08:30:31
    #29
    Kardeşim benim sonuna kadar okudum üzüldüm, şunu söylemek isterim en azından daha ciddi noktalara gitmeden ayrılmışsınız(evlilik vs.) bu tarafından bakarsan teselli bulursun
  • 31-01-2022, 12:49:17
    #30
    Her acı yeni bir tecrübedir, hayata devam...
    • ZFC
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2022, 13:04:28
    #31
    Üyeliği durduruldu
    malesef olaylara bazen öyle kör bakıyoruz ki kurtulduğumuza şükredeceğimize üzülüyoruz,atamıyoruz
    evet emek var ,belki de çok büyük emek var fakat sadece emeğe kafamızı takıyoruz
    eğer o kızla evlenmiş olsaydın olası senaryon şu şekilde olurdu
    evlenirdin,evliyken de seni aldatırdı. sonra çocuklarla seni evde bırakıp kaçardı. sonra da boşanma davası,yalan beyanlarla bana psikolojik şiddet uyguladı vs derdi(kadının beyanı esastır) nafakayabağlardı. kaçtığı kişiyle de resmi nikah kıymayıp senden ömür boyu nafaka alırdı(örnekleri var) hukuka işin düştüyse ve karşında kadın varsa geçmiş olsun. sen de bu zulme dayanamayıp Allah muhafaza çeker vururdun. haberlere katil olarak çıkardın. ve hayatın biterdi

    bence üzüleceğine haline şükret
    kimseye güvenemiyorum diyorsun, haklısın kimsenin içini bilemezsin. ne kadar tanısan da yine bilemezsin. o yüzden hep dua etmek gerekir
    Allah karşına hayırlı birini çıkartsın
  • 31-01-2022, 15:42:49
    #32
    Yazık, çok yazık. Geçmiş olsun güzel kardeşim. Sen istemesen de geçecek.
  • 31-01-2022, 18:39:19
    #33
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünde sıradan dökülüyor herkes. Diğer arkadaş bu konuyu görüp ne dertler varmış demeli.

    Hocam sen olayın farkındasın zaten, sana burda herkesin diyeceği tek şey var. İleride geri dönüşü zor bir yerde bunları öğrenmekte vardı. Maalesef yapacak bişey yok. İyi bir insan yüzünden herkese güvenilmediği gibi, kötü bir kaç insan yüzündende herkese karşı güvensizlik yapılmaz. Artık ister istemez böyle şeylere daha çok dikkat edersin, bu konu sende böyle bir iz bırakır iyi kötü tartışılır ama tecrübedir herkes farklı şekilde yaşar ama kesinlikle bu durumu müstakbel partnerine yansıtmamaya çalış. İster istemez dikkat edersin, ette ama yansıtmamaya çalış ve sanırım artık yaşlanıyorum şu yaşımda. Böyle konular garip geliyo bana.
    Senin gibi biri diye bişey yok hocam, onun için sen herkes gibisin. Diğer arkadaşa söylediğim gibi sen kendin için en değerlisin ve böylelerine değer vermeyeceksin, zaten değerini göstermiş. Ağır bir durum ama benim değerim bu demiş. Takma desek ne desek boş şu an sana ama takma yani çok geç farkedebilirdin. Nafaka gibi dertlerin olabilirdi. İyi yönden bakmaya çalış böyle şeyler düşün, komik videolar filan izle.
    Ne dertler varmış hocam
  • 31-01-2022, 19:10:13
    #34
    MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim benim sonuna kadar okudum üzüldüm, şunu söylemek isterim en azından daha ciddi noktalara gitmeden ayrılmışsınız(evlilik vs.) bu tarafından bakarsan teselli bulursun
    Çok şükür ilerlemeden bitmişti hocam. Bi de olayın acısı geçse...
    AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef olaylara bazen öyle kör bakıyoruz ki kurtulduğumuza şükredeceğimize üzülüyoruz,atamıyoruz
    evet emek var ,belki de çok büyük emek var fakat sadece emeğe kafamızı takıyoruz
    eğer o kızla evlenmiş olsaydın olası senaryon şu şekilde olurdu
    evlenirdin,evliyken de seni aldatırdı. sonra çocuklarla seni evde bırakıp kaçardı. sonra da boşanma davası,yalan beyanlarla bana psikolojik şiddet uyguladı vs derdi(kadının beyanı esastır) nafakayabağlardı. kaçtığı kişiyle de resmi nikah kıymayıp senden ömür boyu nafaka alırdı(örnekleri var) hukuka işin düştüyse ve karşında kadın varsa geçmiş olsun. sen de bu zulme dayanamayıp Allah muhafaza çeker vururdun. haberlere katil olarak çıkardın. ve hayatın biterdi

    bence üzüleceğine haline şükret
    kimseye güvenemiyorum diyorsun, haklısın kimsenin içini bilemezsin. ne kadar tanısan da yine bilemezsin. o yüzden hep dua etmek gerekir
    Allah karşına hayırlı birini çıkartsın
    Kurtulduğuma şükrediyorum hocam ama olayı atlatamıyorum. Keşke normal ayrılmayı bilseler...
    Kutupesmeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık, çok yazık. Geçmiş olsun güzel kardeşim. Sen istemesen de geçecek.
    Umarım geçer hocam...
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne dertler varmış hocam
    Keşke olmasaydı hocam...
  • 31-01-2022, 19:39:41
    #35
    O adam da biraz şeref biraz adamlık olsaydı kız tuvalete veya bir yere gittiğinde sizi gerçeği anlatırdı.
  • 31-01-2022, 19:46:22
    #36
    Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O adam da biraz şeref biraz adamlık olsaydı kız tuvalete veya bir yere gittiğinde sizi gerçeği anlatırdı.
    Hocam adam işin başı. KEndisi tanışmak istiyor. Bana abi ayağına yatıyor. Kızla aramız bozuluyor arıyor noldu felan diye. İnsan değil ki.
    • FairyTales
    FairyTales bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.