1 kişi bunu beğendi.
Şimdi hocam boynuz yemek oruç bozar mı?
38
●1.512
- 31-01-2022, 13:04:28Üyeliği durduruldumalesef olaylara bazen öyle kör bakıyoruz ki kurtulduğumuza şükredeceğimize üzülüyoruz,atamıyoruz
evet emek var ,belki de çok büyük emek var fakat sadece emeğe kafamızı takıyoruz
eğer o kızla evlenmiş olsaydın olası senaryon şu şekilde olurdu
evlenirdin,evliyken de seni aldatırdı. sonra çocuklarla seni evde bırakıp kaçardı. sonra da boşanma davası,yalan beyanlarla bana psikolojik şiddet uyguladı vs derdi(kadının beyanı esastır) nafakayabağlardı. kaçtığı kişiyle de resmi nikah kıymayıp senden ömür boyu nafaka alırdı(örnekleri var) hukuka işin düştüyse ve karşında kadın varsa geçmiş olsun. sen de bu zulme dayanamayıp Allah muhafaza çeker vururdun. haberlere katil olarak çıkardın. ve hayatın biterdi
bence üzüleceğine haline şükret
kimseye güvenemiyorum diyorsun, haklısın kimsenin içini bilemezsin. ne kadar tanısan da yine bilemezsin. o yüzden hep dua etmek gerekir
Allah karşına hayırlı birini çıkartsın - 31-01-2022, 15:42:49Yazık, çok yazık. Geçmiş olsun güzel kardeşim. Sen istemesen de geçecek.
- 31-01-2022, 18:39:19Ne dertler varmış hocamPeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2022, 19:10:13Çok şükür ilerlemeden bitmişti hocam. Bi de olayın acısı geçse...MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurtulduğuma şükrediyorum hocam ama olayı atlatamıyorum. Keşke normal ayrılmayı bilseler...AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım geçer hocam...Kutupesmeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke olmasaydı hocam...kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-01-2022, 19:39:41O adam da biraz şeref biraz adamlık olsaydı kız tuvalete veya bir yere gittiğinde sizi gerçeği anlatırdı.
- 31-01-2022, 19:46:22Hocam adam işin başı. KEndisi tanışmak istiyor. Bana abi ayağına yatıyor. Kızla aramız bozuluyor arıyor noldu felan diye. İnsan değil ki.Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFairyTales bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
