malesef olaylara bazen öyle kör bakıyoruz ki kurtulduğumuza şükredeceğimize üzülüyoruz,atamıyoruz
evet emek var ,belki de çok büyük emek var fakat sadece emeğe kafamızı takıyoruz
eğer o kızla evlenmiş olsaydın olası senaryon şu şekilde olurdu
evlenirdin,evliyken de seni aldatırdı. sonra çocuklarla seni evde bırakıp kaçardı. sonra da boşanma davası,yalan beyanlarla bana psikolojik şiddet uyguladı vs derdi(kadının beyanı esastır) nafakayabağlardı. kaçtığı kişiyle de resmi nikah kıymayıp senden ömür boyu nafaka alırdı(örnekleri var) hukuka işin düştüyse ve karşında kadın varsa geçmiş olsun. sen de bu zulme dayanamayıp Allah muhafaza çeker vururdun. haberlere katil olarak çıkardın. ve hayatın biterdi
bence üzüleceğine haline şükret
kimseye güvenemiyorum diyorsun, haklısın kimsenin içini bilemezsin. ne kadar tanısan da yine bilemezsin. o yüzden hep dua etmek gerekir
Allah karşına hayırlı birini çıkartsın