MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim benim sonuna kadar okudum üzüldüm, şunu söylemek isterim en azından daha ciddi noktalara gitmeden ayrılmışsınız(evlilik vs.) bu tarafından bakarsan teselli bulursun
Çok şükür ilerlemeden bitmişti hocam. Bi de olayın acısı geçse...
AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malesef olaylara bazen öyle kör bakıyoruz ki kurtulduğumuza şükredeceğimize üzülüyoruz,atamıyoruz
evet emek var ,belki de çok büyük emek var fakat sadece emeğe kafamızı takıyoruz
eğer o kızla evlenmiş olsaydın olası senaryon şu şekilde olurdu
evlenirdin,evliyken de seni aldatırdı. sonra çocuklarla seni evde bırakıp kaçardı. sonra da boşanma davası,yalan beyanlarla bana psikolojik şiddet uyguladı vs derdi(kadının beyanı esastır) nafakayabağlardı. kaçtığı kişiyle de resmi nikah kıymayıp senden ömür boyu nafaka alırdı(örnekleri var) hukuka işin düştüyse ve karşında kadın varsa geçmiş olsun. sen de bu zulme dayanamayıp Allah muhafaza çeker vururdun. haberlere katil olarak çıkardın. ve hayatın biterdi

bence üzüleceğine haline şükret
kimseye güvenemiyorum diyorsun, haklısın kimsenin içini bilemezsin. ne kadar tanısan da yine bilemezsin. o yüzden hep dua etmek gerekir
Allah karşına hayırlı birini çıkartsın
Kurtulduğuma şükrediyorum hocam ama olayı atlatamıyorum. Keşke normal ayrılmayı bilseler...
Kutupesmeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık, çok yazık. Geçmiş olsun güzel kardeşim. Sen istemesen de geçecek.
Umarım geçer hocam...
kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne dertler varmış hocam
Keşke olmasaydı hocam...