• 31-01-2022, 00:59:00
    #10
    Bu sorunun cevabını Burti bilebilir
  • 31-01-2022, 00:59:06
    #11
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumu davetiye sistemine geçerken yazılım işine kim bakıyorsa o vermiştir. Test için kendine atmıştır.
    print("Test")
  • 31-01-2022, 00:59:44
    #12
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç saniye düşündüm nasıl bulurum diye de bunu invite eklentisinin veritabanındaki satır ve sütunlarını görmeden kolay yoldan öğrenmenin bir yolu yok sanırım. Anca bir bot yazılacak, profillere tek tek girilip ilk kez davetiyeli üye olan ID'yi bulacak öyle. Sonuçta R10 kurulduğunda davetiyeli üyelik sistemiyle kurulmadı. Birkaç yıl geçtikten sonra davetiye sistemi getirildi.
    Öyle öyle İlk insanı buluruz herhalde
  • 31-01-2022, 01:01:02
    #13
    Bizde derdimiz var sanıyoruz iş güç vergi mergi..
  • 31-01-2022, 01:01:15
    #14
    Vebiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyuyun bence gece kesinlikle rüyanıza girer o kişi
    a
    İnşaAllah görürüm rüyamda. Merak ettim. Hele Coşkun reisi görürsem hemen konu açarım
  • 31-01-2022, 01:03:48
    #15
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin'e sormak lazım,arşivin tozlu raflarından bulur
    R10'un arşivi muhteşemdir ya Kaç tbdır kim bilir. Belki çok gizli bir yeraltı üssünde saklanıyordur
  • 31-01-2022, 01:04:34
    #16
    Gece r10 konuları gerçekten çok garip oluyor ve hiç şaşmaz konu sahibi tatlı bir linç yer
  • 31-01-2022, 01:04:56
    #17
    Iyi geceler üstat , davet edilen kisi bizi bulacaktır
  • 31-01-2022, 01:05:01
    #18
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En günahsız olanımız
    İlk taş