ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin'e sormak lazım,arşivin tozlu raflarından bulur
R10'un arşivi muhteşemdir ya Kaç tbdır kim bilir. Belki çok gizli bir yeraltı üssünde saklanıyordur