• 31-01-2022, 00:56:10
    #1
    Forumda ilk davetiyeyi veren ve alan kişi kim acaba? Merak ettim gece gece
  • 31-01-2022, 00:57:29
    #2
    PREMIUM SEO
    Gece saatleri olduğunda R10'a bir şeyler oluyor çok farklı konular merak ediliyor. Skala çok geniş her gün farklı bir enteresan konu görüyoruz.
  • 31-01-2022, 00:57:51
    #3
    Forumu davetiye sistemine geçerken yazılım işine kim bakıyorsa o vermiştir. Test için kendine atmıştır.
  • 31-01-2022, 00:57:59
    #4
    Birkaç saniye düşündüm nasıl bulurum diye de bunu invite eklentisinin veritabanındaki satır ve sütunlarını görmeden kolay yoldan öğrenmenin bir yolu yok sanırım. Anca bir bot yazılacak, profillere tek tek girilip ilk kez davetiyeli üye olan ID'yi bulacak öyle. Sonuçta R10 kurulduğunda davetiyeli üyelik sistemiyle kurulmadı. Birkaç yıl geçtikten sonra davetiye sistemi getirildi.
  • 31-01-2022, 00:58:04
    #5
    Kurumsal PLUS
    Uyuyun bence gece kesinlikle rüyanıza girer o kişi
  • 31-01-2022, 00:58:36
    #6
    En günahsız olanımız
  • 31-01-2022, 00:58:36
    #7
    Admin'e sormak lazım,arşivin tozlu raflarından bulur
  • 31-01-2022, 00:58:41
    #8
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece saatleri olduğunda R10'a bir şeyler oluyor çok farklı konular merak ediliyor. Skala çok geniş her gün farklı bir enteresan konu görüyoruz.
    Kafalar yanıyo usta kafalar
  • 31-01-2022, 00:58:46
    #9
    Tavuk mu yumurtadan, yumurta mı tavuktan?