İşin farklı boyutuna değinmek gerekirse forum dışına atılan gereksiz mailler olabilir ve bu şekilde marka değerine zarar verebilir diye düşünüyorum.
Forum da herkes bilinçli olsa da kullanılsa ama nerdeeee
@r10.net Mail hesabı olsa nasıl olur
20
●1.106