• 31-01-2022, 22:08:30
    #19
    İşin farklı boyutuna değinmek gerekirse forum dışına atılan gereksiz mailler olabilir ve bu şekilde marka değerine zarar verebilir diye düşünüyorum.

    Forum da herkes bilinçli olsa da kullanılsa ama nerdeeee
  • 31-01-2022, 22:10:37
    #20
    UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şeyin olması bir çok kullanıcının çok rahatlıkla mailin kimden geldiğini bile kontrol etmeden, sadece uzantısı r10.net olduğuna kanarak bir çok kötü olaylar yaşanabilir.
    Bence olmaması gereken birşey.
    Katılıyorum bence gereksizlik. İyi bir tarafı yok, kötü tarafı saymakla bitmez
  • 01-02-2022, 00:54:37
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hiç gerek yok.