İşin farklı boyutuna değinmek gerekirse forum dışına atılan gereksiz mailler olabilir ve bu şekilde marka değerine zarar verebilir diye düşünüyorum.

Forum da herkes bilinçli olsa da kullanılsa ama nerdeeee