Konu
@r10.net Mail hesabı olsa nasıl olur
31-01-2022, 22:08:30
#19
CoderMaN
İşin farklı boyutuna değinmek gerekirse forum dışına atılan gereksiz mailler olabilir ve bu şekilde marka değerine zarar verebilir diye düşünüyorum.
Forum da herkes bilinçli olsa da kullanılsa ama nerdeeee