UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir şeyin olması bir çok kullanıcının çok rahatlıkla mailin kimden geldiğini bile kontrol etmeden, sadece uzantısı r10.net olduğuna kanarak bir çok kötü olaylar yaşanabilir.
Bence olmaması gereken birşey.
Katılıyorum bence gereksizlik. İyi bir tarafı yok, kötü tarafı saymakla bitmez