• 30-01-2022, 23:38:59
    #19
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yengenizi etiketleyeyim yeter. Kimse romantiklik beklemesin benden. Zaten tembellikten konu açıp tasarım vs yapıp katkı da sağlamıyor. Mutfaktayken su getirir misin? @Elmas25;
    Hocam sizin yaptığınız mermiye kafa atmak gibi bir şey şuan sonuçları umarım kötü olmaz
  • 30-01-2022, 23:39:35
    #20
    erdemnldemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin yaptığınız mermiye kafa atmak gibi bir şey şuan sonuçları umarım kötü olmaz
    Hocam beğeni tuşuna bas bari mermiye kafa attık bu konu uğruna 😄
  • 30-01-2022, 23:42:45
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En güzel hediyedir değerini bilene..
    etiketlemedim çakalı şımarmasın diye
  • 30-01-2022, 23:59:16
    #22
    @Leykohos; Sevdim seni bir kere başkasını sevemem...
  • 31-01-2022, 00:03:32
    #23
    Platin üye
    Bu güne kadar çok iyi sandığım, güvendiğim arkadaşım oldu ama bir kaçı hariç hep içi bozuk çıktı. Burada da güzel karakterler gördüm, yardımsever arkadaşlar edindim. Tabii bir o kadar da tam tersini gördüm. Şikayet etsem mi diye düşündüğüm çok oldu ama bir türlü elim gitmedi. Herkes sağolsun varolsun ama hep en sevdiğim ve kimsenin onu üzmesine izin vermeyeceğim kişi @ryildirim1071; oldu. Çünkü kendini sevmeden bu dünya katlanılmaz oluyor.
  • 31-01-2022, 00:07:13
    #24
    tahsin hocam torpil var mı bana doğum günüm bugün :P
  • 31-01-2022, 00:32:17
    #25
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @EfeReis06; Can dostum, bir nevi akıl ortağım sanalda olsa birbirimize büyük güven ve sevgi verdiğimizi düşünüyorum.
    @Piizmit41; İzmitli abim, ne kadar iki mahalle ötede de oturmuş olsan daha görüşme fırsatımız olmadı, cana yakın sohbetin yardımcı tavrın çok hoş. Seviliyorsun
    Canım kardeşim benim, sana süslü sözcükler yazmama gerek yok, forumun bana en güzel hediyesi sensin zaten
  • 31-01-2022, 00:54:46
    #26
    @Gelistirici; (ne dicem bilemedim )
  • 31-01-2022, 02:07:33
    #27
    Üyeliği durduruldu
    K üllerinden doğar insan
    Ü fler ise onu nîsam (kadınım)
    B akışları huzur verir
    R uhumu dinlendirir
    A ilesini her gün sevindirir

    En iyi arkadaşım,hayat arkadaşım,çocuklarımızın ennesi şiirde gizli 😊