@EfeReis06; Can dostum, bir nevi akıl ortağım sanalda olsa birbirimize büyük güven ve sevgi verdiğimizi düşünüyorum.
@Piizmit41; İzmitli abim, ne kadar iki mahalle ötede de oturmuş olsan daha görüşme fırsatımız olmadı, cana yakın sohbetin yardımcı tavrın çok hoş. Seviliyorsun
Canım kardeşim benim, sana süslü sözcükler yazmama gerek yok, forumun bana en güzel hediyesi sensin zaten