Bu güne kadar çok iyi sandığım, güvendiğim arkadaşım oldu ama bir kaçı hariç hep içi bozuk çıktı. Burada da güzel karakterler gördüm, yardımsever arkadaşlar edindim. Tabii bir o kadar da tam tersini gördüm. Şikayet etsem mi diye düşündüğüm çok oldu ama bir türlü elim gitmedi. Herkes sağolsun varolsun ama hep en sevdiğim ve kimsenin onu üzmesine izin vermeyeceğim kişi @ryildirim1071; oldu. Çünkü kendini sevmeden bu dünya katlanılmaz oluyor.