Kar'da dışarda kaldık benzin vermiyorlar
41
●3.219
- 26-01-2022, 00:22:42Çok geçmiş olsun benzin ile karakol izninin ne alakası var insanları böyle mağdur ediyorlar pes ya
- 26-01-2022, 00:19:11haklısın hocam halbuki elimle karı açarak devam etmem gerekiyordu. Arabada oturmuşuz hiçbir şey yapamıyoruz ne yapayım? Hayır böyle bir konuyu fake açmamın bana ne karı olabilir ki? Para falan istedim de farkında mı değilim şaka gibi adamlarsınız.megonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2022, 00:25:35Tam konum isteyen arkadaşa WhatsApp'tan konum atabilirim. Bir şey yapabileceğimizi sanmıyorum arkadaşlar koskoca belediye polis bir şey yapmıyor. Yanımdaki araçlardan isteyeceğim benzin parasıyla vereceklerini düşünüyorum. Beyaz masa'yı aradım, başka bildiğiniz numara var mı diye açtım aslında konuyu. Destek alabileceğim bir numara var mıdır? Benzinde böyle bir olay olduğunu bilmiyordum. Yangın çıkarma intahar falan anlattılar onun için karakola ruhsatla gidip karakolun izin kağıdı vermesi gerekiyormuş 3 4 pompacıya sordum haberim yokmuş gibi aynı benzinlikte. Çözeceğiz bir şekilde varsa bildiğiniz numara paylaşırsanız sevinirim.