Ve sen oturdun bunları yazdın...
.
.
.
haklısın hocam halbuki elimle karı açarak devam etmem gerekiyordu. Arabada oturmuşuz hiçbir şey yapamıyoruz ne yapayım? Hayır böyle bir konuyu fake açmamın bana ne karı olabilir ki? Para falan istedim de farkında mı değilim şaka gibi adamlarsınız.