• 25-01-2022, 11:25:03
    #10
    Valla gençliğimi yediler kendim için çalıştığımı düşünmüyorum Türkiye de hayata kalmak için çalışıyorum su doğalgaz elektrik kira valla para biriktirmiyorum
  • 25-01-2022, 12:01:03
    #11
    bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcımız olsun hocam.
    Sektör neydi
    amin cümlemizin. Telefon ve Aksesuar
  • 25-01-2022, 12:04:03
    #12
    Gondor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amin cümlemizin. Telefon ve Aksesuar
    Hocam internetten satış yapmayı deneyin bence biraz da en azından elinizde olan ürünlerle
  • 25-01-2022, 12:07:21
    #13
    bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam internetten satış yapmayı deneyin bence biraz da en azından elinizde olan ürünlerle
    pazar yerlerini mi kastediyorsunuz sosyal mecraları mı?
  • 25-01-2022, 12:18:20
    #14
    Gondor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pazar yerlerini mi kastediyorsunuz sosyal mecraları mı?
    Hepsini deneyin bence neresi daha iyi ve hızlı aksiyon verirse karınız olur hatta burada bile konu açsanız ilgilenenler olabilir diye düşünüyorum
  • 25-01-2022, 13:24:49
    #15
    Hocam vakit kaybetmeden dükkanı kapatın. Onun yerine pazar yerlerinde karınızı koruyarak satış yapın. Hem daha fazla kitleye ulaşırsınız hem de kira, elektrik, doğalgaz vs giderlerle uğraşmazsınız. Bekledikçe daha da borca batarsınız.
  • 25-01-2022, 13:29:50
    #16
    Doğum gününüzde böyle konu açmakta kötü olmuş . Allah yardımcınız olsun. Nice yaşlara hocam
  • 25-01-2022, 13:44:47
    #17
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vakit kaybetmeden dükkanı kapatın. Onun yerine pazar yerlerinde karınızı koruyarak satış yapın. Hem daha fazla kitleye ulaşırsınız hem de kira, elektrik, doğalgaz vs giderlerle uğraşmazsınız. Bekledikçe daha da borca batarsınız.
    evet ben de bu şekil de düşünüyorum. bir nebze iyileştirecek gibi.
  • 25-01-2022, 13:51:28
    #18
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüzde böyle konu açmakta kötü olmuş . Allah yardımcınız olsun. Nice yaşlara hocam
    Amin. Çok Teşekkür ederim. Maalesef doğum günüm de böyle düşüncelere sahip olup, bu duyguyu yaşamak kötü.