Sanırım Bu Gidişatla Kapatıyorum Kepenkleri
29
●1.324
- 25-01-2022, 12:01:03amin cümlemizin. Telefon ve Aksesuarbymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 12:04:03Hocam internetten satış yapmayı deneyin bence biraz da en azından elinizde olan ürünlerleGondor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 12:07:21pazar yerlerini mi kastediyorsunuz sosyal mecraları mı?bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 12:18:20Hepsini deneyin bence neresi daha iyi ve hızlı aksiyon verirse karınız olur hatta burada bile konu açsanız ilgilenenler olabilir diye düşünüyorumGondor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 13:24:49Hocam vakit kaybetmeden dükkanı kapatın. Onun yerine pazar yerlerinde karınızı koruyarak satış yapın. Hem daha fazla kitleye ulaşırsınız hem de kira, elektrik, doğalgaz vs giderlerle uğraşmazsınız. Bekledikçe daha da borca batarsınız.
- 25-01-2022, 13:44:47evet ben de bu şekil de düşünüyorum. bir nebze iyileştirecek gibi.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 13:51:28Amin. Çok Teşekkür ederim. Maalesef doğum günüm de böyle düşüncelere sahip olup, bu duyguyu yaşamak kötü.amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Allah yardımcınız olsun. Nice yaşlara hocam