amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününüzde böyle konu açmakta kötü olmuş . Allah yardımcınız olsun. Nice yaşlara hocam
Amin. Çok Teşekkür ederim. Maalesef doğum günüm de böyle düşüncelere sahip olup, bu duyguyu yaşamak kötü.