Merhabalar;
Yıllar önce hayalini kurduğum iş yerimi yaklaşık olarak 1yıldır açmış bulunmaktaydım. Zaten 20li ve 25li yaşlar da geldiğimiz döneme bakakalıyor öylece yüreğim ve gençliğim. Gelen elektrik ve su faturaları ( sadece iş yeri) baya zorlamakta.. Devlete ödediklerimiz den bahsetmiyorum bile. Siftahsız kapattığımız günlerdeyiz. Benimle aynı durumda yada benden daha kötü günler geçirenler de elbette vardır fakat, her birey gibi bir hayalim bir hedefim var. Şuan bu sistem de yaşayabilmek hayatta kalabilmek ne derece mümkün bilmiyorum. Artık oluruna da bırakamıyoruz. Ödemeler geldiği vakit neyi nasıl ne şekil oluruna bırakacağız ki ? bir şeyleri nasıl düzeltebiliriz münferit olarak değil de toplu olarak? bunu da düşünmeden geçemiyorum. Kısacası bilmiyorum ne yapacağımı ve ne yapacağımızı
Sanırım Bu Gidişatla Kapatıyorum Kepenkleri
29
●1.324
- 25-01-2022, 11:16:38Yaklasık 2 ay önce bende şirket kuracaktım top direkten döndü son dakika kurmaktan vaz geçtim beni kararımdan vaz geçiren olay ise doların aniden sıçrayış yapmasıydı sizin de dediğiniz gibi her bireyin bir hayali var 6 ay işsiz dim o kadar zor durum daydım ki bunu kelimelere dökmek pek mümkün değil şuan şükür 1 ay oldu turkcell çalışıyorum ve şükrediyorum 😌
- 25-01-2022, 11:17:09evet bunu düşünmüştük fakat, giderler o kadar yüksek ki hem temel hem de diğer giderler vs. hesaplardan çıkılmıyor.ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 11:18:19gayet anlayabiliyorum sizi aynı durumdan muzdarip olup, bir iş yeri açtıktan sonra şükretmeye başlamıştım taaki bugünlere gelene dekFarukGokce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 11:19:58Sadece sizler değil bizde sıkıntıdayız. Türkiye genelinde iranla yaşadığımız gaz problemi yüzünden Organize sanayi bölgesinde ki iş yerlerine 3 gün elektrik verilmiyor kısıtlı geliyor. normal kullanımınız yüzde 5 kadar veriliyor. çok büyük sıkıntı. insanlar maaşlarını patronlar ise üretimlerini düşünüyor. günlük 600 kw elektrik harcayan bir yere 30 kw elektrik verdiler bu gün sadece. perşembe cumada aynı bakalım ne olacak. çok büyük sıkıntıdayız.