Sadece sizler değil bizde sıkıntıdayız. Türkiye genelinde iranla yaşadığımız gaz problemi yüzünden Organize sanayi bölgesinde ki iş yerlerine 3 gün elektrik verilmiyor kısıtlı geliyor. normal kullanımınız yüzde 5 kadar veriliyor. çok büyük sıkıntı. insanlar maaşlarını patronlar ise üretimlerini düşünüyor. günlük 600 kw elektrik harcayan bir yere 30 kw elektrik verdiler bu gün sadece. perşembe cumada aynı bakalım ne olacak. çok büyük sıkıntıdayız.