Ama maalesef böyle bir zamandayız.
https://twitter.com/i/status/1485703667831422979
10 yıl önce olsa bedavaya verirlerdi.
18
●1.117
- 25-01-2022, 00:13:09Yazık Kara günde bile bunu fırsatçılığa çeviriyorlar geldiğimiz duruma bak..
- 25-01-2022, 00:17:53Her fırsatı değerlendirme konusunda bizim insanların üzerine tanımam
- 25-01-2022, 00:22:58Parası olmayana bu dünyada mezar bile yok.. Köftecinin gitmesi devletin gidememesi bir utançtır..!
Arkadaşlar bu ticari zekan değil bi utanç satana da gidemeyene de...
Bizim ahlak anlayışımıza ve esnaflık anlayışımıza ters. Keşke yakın olsa da ekmek su taşısak..