Erzurum kop dağında tır yan yatmıştı 3 saat mahsur kalmıştık yoğun kar yağışı, sis göz gözü görmüyor 100 den fazla araba vardı kimin neye ihtiyacı varsa arabasında olan karşılamıştı , İnsanlık bu işte. Şuan bunu yapanlara insan demek istemiyorum.