Parası olmayana bu dünyada mezar bile yok.. Köftecinin gitmesi devletin gidememesi bir utançtır..!
Arkadaşlar bu ticari zekan değil bi utanç satana da gidemeyene de...

Bizim ahlak anlayışımıza ve esnaflık anlayışımıza ters. Keşke yakın olsa da ekmek su taşısak..