• 25-01-2022, 00:11:47
    #1
    Ama maalesef böyle bir zamandayız.



    https://twitter.com/i/status/1485703667831422979
  • 25-01-2022, 00:12:28
    #2
    nere kaldı birlik, beraberlik
  • 25-01-2022, 00:13:09
    #3
    Yazık Kara günde bile bunu fırsatçılığa çeviriyorlar geldiğimiz duruma bak..
  • 25-01-2022, 00:13:55
    #4
    Cyber Security
    Ticari zeka mı desem Fırsattdan istifade mi desem bilemedim
  • 25-01-2022, 00:17:53
    #5
    Her fırsatı değerlendirme konusunda bizim insanların üzerine tanımam
  • 25-01-2022, 00:18:11
    #6
    Kaç aracın benzini bitti yolda kaldı acaba çok kötü gerçekten
  • 25-01-2022, 00:21:29
    #7
    Adamlar bu soğukta hizmet getiriyor, Aya Yorgi sahilde 1 tane pideye 150 lira ödeyen adamların paylaşımı işte bu. Adamlar o soğukta ayağa hizmet getiriyor, 100 lira istese yine hakkıdır. Sanki zorla satıyor.
  • 25-01-2022, 00:21:56
    #8
    Erzurum kop dağında tır yan yatmıştı 3 saat mahsur kalmıştık yoğun kar yağışı, sis göz gözü görmüyor 100 den fazla araba vardı kimin neye ihtiyacı varsa arabasında olan karşılamıştı , İnsanlık bu işte. Şuan bunu yapanlara insan demek istemiyorum.
  • 25-01-2022, 00:22:58
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Parası olmayana bu dünyada mezar bile yok.. Köftecinin gitmesi devletin gidememesi bir utançtır..!
    Arkadaşlar bu ticari zekan değil bi utanç satana da gidemeyene de...

    Bizim ahlak anlayışımıza ve esnaflık anlayışımıza ters. Keşke yakın olsa da ekmek su taşısak..