• 24-01-2022, 22:50:44
    #1
    Az önce camdan acaba kar durumu nedir diye açıp baktığımda, ilk kez kar yagök gürleme sesi duydum.

    internetten araştırdığımda nadir bir olaymış.

    Sanırım istanbul bu gece cidden aşırı derecede çok kar yağışı alacak.
  • 24-01-2022, 22:52:02
    #2
    Dün aynısını Samsun'da yaşadık. Ev bembeyaz oldu ve gök gürledi şaştık
  • 24-01-2022, 22:52:39
    #3
    Denizli ye de yağmıştı yok gürlemesi ile kar. Çok fena kar yağmıştı o sene
  • 24-01-2022, 22:52:44
    #4
    Yağan karda ilk baş yağmur olarak buluttan çıkıyor, iniş sırasında donup kara dönüşüyor. Çok rastlanmayan bir durum ama normal
  • 24-01-2022, 22:52:49
    #5
    Evet, Çalışırken gördüm ÅŸaşırdık 😂
  • 24-01-2022, 22:53:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet 2-3 keredir oluyor
  • 24-01-2022, 22:53:03
    #7
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün aynısını Samsun'da yaşadık. Ev bembeyaz oldu ve gök gürledi şaştık
    Ben sadece gürleme duydum valllahi. Şimşek çaktı mı bilmiyorum. Çaktı ise bile bizim ordan görülmedi.
  • 24-01-2022, 22:53:36
    #8
    İstanbul'da tanıdıklarımın çoğu işyerinde kaldılar sabahlamaya. Yarın akşama bakalım ne olacak. Arabalarla çıkamadılar, toplu taşıma yalnızca metro, marmaray vs kullanabilen oldu. Şuan oturduğum sitede otoparkın yarısından fazlası boş. Bir kısmı siteye sokmadı, bir kısmı hiç gelmedi.
  • 24-01-2022, 22:54:46
    #9
    Nadir degilde, daha çok kar demek.