Az önce camdan acaba kar durumu nedir diye açıp baktığımda, ilk kez kar yagök gürleme sesi duydum.
internetten araştırdığımda nadir bir olaymış.
Sanırım istanbul bu gece cidden aşırı derecede çok kar yağışı alacak.
Kar yaÄŸarken gök gürlemesi 🙄
18
●788
- 24-01-2022, 22:53:03Ben sadece gürleme duydum valllahi. Şimşek çaktı mı bilmiyorum. Çaktı ise bile bizim ordan görülmedi.SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2022, 22:53:36İstanbul'da tanıdıklarımın çoğu işyerinde kaldılar sabahlamaya. Yarın akşama bakalım ne olacak. Arabalarla çıkamadılar, toplu taşıma yalnızca metro, marmaray vs kullanabilen oldu. Şuan oturduğum sitede otoparkın yarısından fazlası boş. Bir kısmı siteye sokmadı, bir kısmı hiç gelmedi.