• 24-01-2022, 22:55:07
    #10
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'da tanıdıklarımın çoğu işyerinde kaldılar sabahlamaya. Yarın akşama bakalım ne olacak. Arabalarla çıkamadılar, toplu taşıma yalnızca metro, marmaray vs kullanabilen oldu. Şuan oturduğum sitede otoparkın yarısından fazlası boş. Bir kısmı siteye sokmadı, bir kısmı hiç gelmedi.
    Eğer ekrem imamoğlunun şu 14 saat boyunca yağacak dediği kar bu geceyse eyvah eyvah yarın iyice kilit olur heryer. Evden çıkmamak lazım.
    Bugün markete gidip geleyim dedim Burnumda bir tek havucum eksikti. 2 dakikada kardan adama olmuşum 😂
  • 24-01-2022, 22:56:05
    #11
    Eren aktan'ın yayınında denk gelmiştim de bizim buralarda göremedim. Sanırım sadece avrupa yakasına gürlüyor.
  • 24-01-2022, 22:56:40
    #12
    Kadıköydeyim dediğiniz olaya şahit oldum bu yaşıma kadar denk gelmemiştim hiç (Çok karlı bölgelerde yaşamış olmama rağmen). Evim de kadıköyde ama ofis ile arası 1km. Ofiste mi yatsam diye düşünüyorum şimdi.
  • 24-01-2022, 23:00:06
    #13
    metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eren aktan'ın yayınında denk gelmiştim de bizim buralarda göremedim. Sanırım sadece avrupa yakasına gürlüyor.
    sanırım evet. Bende avrupa yakasındayım


    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadıköydeyim dediğiniz olaya şahit oldum bu yaşıma kadar denk gelmemiştim hiç (Çok karlı bölgelerde yaşamış olmama rağmen). Evim de kadıköyde ama ofis ile arası 1km. Ofiste mi yatsam diye düşünüyorum şimdi.
    Vallahi ben yerinizde olsam yürüye yürüye giderdim. 1 km fazla uzak sayılmaz. Ama ofiste rahat ederim derseniz o da bi tercih 🙏🏻
  • 24-01-2022, 23:03:56
    #14
    bu kar bir bize ,bir antalyaya, bir mersine yağmıyor. yaylaları saymıyorum merkeze yağmıyor
  • 24-01-2022, 23:06:43
    #15
    An itibari ile Anadolu yakasında gök gürültülü ve şimşekli sağnak kar yağışı
  • 24-01-2022, 23:07:51
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denizli ye de yağmıştı yok gürlemesi ile kar. Çok fena kar yağmıştı o sene
    abi 4 yıl sonra kar gördük gari burlar da netcez donduk valla
  • 25-01-2022, 00:45:49
    #17
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi 4 yıl sonra kar gördük gari burlar da netcez donduk valla
    Şu an yine atmaya başladı birazdan çoğalır. Bu sene kara doyacağız (=
  • 25-01-2022, 00:53:36
    #18
    Gürlemeden önce şimşek te çakıyor ilk defa rastladım bu olaya