İstanbul'da tanıdıklarımın çoğu işyerinde kaldılar sabahlamaya. Yarın akşama bakalım ne olacak. Arabalarla çıkamadılar, toplu taşıma yalnızca metro, marmaray vs kullanabilen oldu. Şuan oturduğum sitede otoparkın yarısından fazlası boş. Bir kısmı siteye sokmadı, bir kısmı hiç gelmedi.
Eğer ekrem imamoğlunun şu 14 saat boyunca yağacak dediği kar bu geceyse eyvah eyvah yarın iyice kilit olur heryer. Evden çıkmamak lazım.
Bugün markete gidip geleyim dedim Burnumda bir tek havucum eksikti. 2 dakikada kardan adama olmuşum 😂