İstanbul'da tanıdıklarımın çoğu işyerinde kaldılar sabahlamaya. Yarın akşama bakalım ne olacak. Arabalarla çıkamadılar, toplu taşıma yalnızca metro, marmaray vs kullanabilen oldu. Şuan oturduğum sitede otoparkın yarısından fazlası boş. Bir kısmı siteye sokmadı, bir kısmı hiç gelmedi.