• 24-01-2022, 22:53:11
    #37
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam ne oldu
    Her kış ayında sürekli olan şey hocam. Çok şükür fazla kötü geçmiyor. Malum hastane de sıra gelmedi hala.
  • 24-01-2022, 22:54:16
    #38
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her kış ayında sürekli olan şey hocam. Çok şükür fazla kötü geçmiyor. Malum hastane de sıra gelmedi hala.
    geçmiş olsun hastaneler malum :/
  • 24-01-2022, 22:54:47
    #39
    bana hergün cumartesi pazar lakin bu kış ilk defa böyle soğuk geçiyor.yazı hayallemekle geçiyor
  • 24-01-2022, 22:56:11
    #40
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana hergün cumartesi pazar lakin bu kış ilk defa böyle soğuk geçiyor.yazı hayallemekle geçiyor
    kış bi bitseee
  • 25-01-2022, 11:43:09
    #41
    @aksaraymalakli; merhaba. İlk gün evin alışverişi falan yoğundu. 🙂
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alışveriş cep yakmıyor alev alıyor cep :/
    Evet hocam, buna da şükür. inşALLAH düzelecektir. 😊
  • 25-01-2022, 11:44:04
    #42
    umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @aksaraymalakli; merhaba. İlk gün evin alışverişi falan yoğundu. 🙂
    alışveriş cep yakmıyor alev alıyor cep :/