aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam ne oldu
Her kış ayında sürekli olan şey hocam. Çok şükür fazla kötü geçmiyor. Malum hastane de sıra gelmedi hala.