Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kış ayında sürekli olan şey hocam. Çok şükür fazla kötü geçmiyor. Malum hastane de sıra gelmedi hala.
geçmiş olsun hastaneler malum :/